facebook script

Prisma Win Loyalty Card

 

 

Η εμπορική διαχείριση Prisma Win σας δίνει πλέον τη δυνατότητα να διαχειριστείτε προωθητικές ενέργειες επιβράβευσης των πελατών σας μέσω συλλογής πόντων.

Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει δύο στάδια.

Το πρώτο στάδιο αφορά στη συλλογή των πόντων και το δεύτερο στην εξαργύρωσή τους.

Συλλογή Πόντων
Η συλλογή των πόντων μπορεί να υλοποιηθεί με δύο τρόπους:

  • πόντοι από τα είδη της αποθήκης
  • πόντοι από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη σας.

Στην πρώτη περίπτωση ο πελάτης συλλέγει τους πόντους που έχουν οριστεί σε είδη της αποθήκης. Για παράδειγμα, ο διαχειριστής έχει ορίσει πως με την πώληση ενός είδους ο πελάτης θα επιβραβεύεται με 5pts, ενώ με την πώληση ενός άλλου είδους ο πελάτης θα επιβραβεύεται με 10pts.

Στη δεύτερη περίπτωση ο πελάτης μπορεί να συλλέξει πόντους βάσει της αξίας της αγοράς που πραγματοποίησε. Από το σύνολο δηλαδή του παραστατικού που μόλις εκδόθηκε γι αυτόν. Για παράδειγμα, ο διαχειριστής ορίζει πως ο πελάτης επιβραβεύεται με 10pts ανά 10€ αξίας παραστατικού. Σε αυτή την περίπτωση σε παραστατικό αξίας 20€ ο πελάτης θα επιβραβευτεί με 20pts.

Η σχέση pts με €, δεν είναι υποχρεωτικά αναλογική!


Εξαργύρωση Πόντων

Η εξαργύρωση των πόντων μπορεί να υλοποιηθεί με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διαχείριση συνδυάζοντας τους παραπάνω τρόπους ή χρησιμοποιώντας τον καθένα ξεχωριστά, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Τι σας προσφέρει η Εφαρμογή Επιβράβευσης Πελατών;

  • Αύξηση της συχνότητας επισκέψεων των πελατών που οδηγεί σε αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας. Έτσι πετυχαίνουμε τη διατήρηση του υπάρχοντος πελατολογίου αλλά και αύξηση της ροής νέων πελατών από συστάσεις ευχαριστημένων πελατών.
  • Καλύτερη καταγραφή των προτιμήσεων & συνηθειών των πελατών
  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση έναντι ανταγωνιστών της.

 

Ενδεικτικά Screenshots

 Loyalty card1

 

Share

DATACONSULTING IC2017 inv